Επιστολη 15μελους 2ου ΓΕΛ Δαφνης

Οι μαθητές της Γ Λυκείου δίνουμε μια σκληρή μάχη σε συνθήκες πανδημίας να συνεχίσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία εξ αποστάσεως ερχόμενοι αντιμέτωποι καθημερινά με προβλήματα που απορρέουν από την διαχείριση της κυβέρνησης, μιας κυβέρνησης που την ίδια στιγμή που έχει δαπανήσει 0 ευρώ για την ενίσχυση της εκπαίδευσης τη περίοδο της πανδημίας , εκμεταλλεύεται τις σημερινές συνθήκες για να οξύνει τις αυταρχικές πολιτικές της.

 

Καθημερινά ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις δυσκολίες και τα εμπόδια που γεννά η εξ αποστάσεως διδασκαλία,ένα μεγάλο μέρος των συμμαθητών μας δεν έχει καν πρόσβαση στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό που χρειάζεται για να παρακολουθήσει σωστά το μάθημα και παράλληλα, καθημερινά μας βαραίνουν οι ψυχολογικές επιπτώσεις του εγκλεισμού και της αποξένωσης από τους συνομηλίκους και το σχολικό περιβάλλον.Ακόμη και σήμερα δεν γνωρίζουμε την ύλη στην οποία θα εξεταστούμε στις πανελλαδικές εξετάσεις και βαδίζουμε στα τυφλά.Ακόμα πιο δύσκολη κάνουν την κατάσταση οι νέες αλλαγές που φέρνει η Κυρία Κεραμέως.
Η στάση της κυβέρνησης μας αναγκάζει για άλλη μια φορά να δράσουμε και να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα. Παρ’ όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε σε αυτές τις πρωτόγνωρες καταστάσεις η Κ.Κεραμέως,όπως φαίνεται,έχει πάρει την απόφαση να μας δυσκολέψει ακόμα παραπάνω.
Αποφασίζει λοιπόν 6 μήνες πριν δώσουμε πανελλαδικές εξετάσεις να αλλάξει το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τραβώντας μας το χαλί κάτω από τα πόδια. Από αυτά τα λίγα που έχουμε καταλάβει μέχρι τώρα οι  βάσεις εισαγωγής θα διαμορφώνονται ανά Πανεπιστημιακό Ίδρυμα και δεν θα έρχονται από την Γενική επίδοση των μαθητών στις εξετάσεις τους, όπως συνηθιζόταν να γίνεται τόσα χρόνια και είναι το σωστό. Είναι χρέος μας λοιπόν, προς τους εαυτούς μας και προς τη γενιά μας, να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και να ενεργήσουμε άμεσα και αποτελεσματικά.

 

Διεκδικούμε το μέλλον μας, θέλουμε μια ευκαιρία απο το κράτος για να μπορέσουμε να αποτελέσουμε την ελπίδα, μαζί  και ένα ισχυρότερο θεμέλιο για την πολιτεία του αύριο.
– Απαιτούμε αξιοκρατικά, δίκαια και σταθερά συστήματα.
 – Καταδικάζουμε την ετήσια αλλαγή στο εξεταστικό σύστημα.
– Καταδικάζουμε την υπονόμευση της εκπαίδευσης.
 – Ζητάμε πλέον η μόρφωση μας να μην είναι μέρος του εκάστοτε κυβερνητικού παιχνιδιού.
– Ζητάμε προσγειωμένους υπουργούς, που θα αφουγκράζονται τις ελείψεις του συστήματος και δεν θα τις «σκεπάζουν». Καλούμε λοιπόν το σώμα της μαθητικής κοινότητας να ξυπνήσει, να αντιδράσει, και να διεκδικήσει την θέση που του αξίζει, δηλαδή την ποιοτική μόρφωση.
Απαιτούμε από την κυβέρνηση να κανει ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις που θα αποτελούν σκαλοπάτι στον δρόμο προς το μέλλον μας, και όχι εμπόδιο.
Θα σταθούμε απέναντι στις αυταρχικές πολιτικές του υπουργείου Παιδείας που στοχεύει στην αύξηση της σχολικής αποτυχίας και στην μείωση του αριθμού εισακτέων στις σχολές.
Είμαστε μαθητές του σήμερα και πολίτες του αύριο,αλλά πάνω από όλα,είμαστε ενωμένοι.